رئیس آب و فاضلاب رودبار با اشاره به قطعی سه روزه آب شرب شهروندان منجیلی، گفت: در حال حاضر آب شرب ۱۵ هزار مشترک معادل ۹۵ درصد شهروندان منجیل وصل شده است.

کیومرث عشقی در گفتگو باخبرنگار مهر با اشاره به قطعی سه روزه آب شهروندان منجیل، اظهار کرد: با دریافت گزارش قطعی آب شهر منجیل، موضوع توسط کارشناسان آبفا پیگیری و عارضه یابی شد.

وی با بیان اینکه شکستگی لوله ۵۰۰ خط انتقال موجب قطعی آب شده بود، افزود: با تلاش شبانه روزی سه اکیپ امدادگر شرکت آبفا، آب شرب ۹۵ درصد شهروندان منجیلی وصل شده است.

مدیر آب و فاضلاب رودبار با اشاره به اینکه تاکنون آب شرب ۱۵ هزار شهروند منجیلی وصل شده است، گفت: بعد از قطعی سه روزه آب در منجیل با تلاش‌هایی که از سوی شهرستان و استان صورت گرفت آب اکثر نقاط شهر وصل شده و ۵۰۰ خانوار منجیلی هنوز بی آب هستند که در تلاشیم در کوتاه‌ ترین زمان آب شرب این مشترکان نیز وصل شود.

عشقی با تشکر از صبوری مردم در قطعی چند روز آب، بیان کرد: برای حل مقطعی مشکل آب بیش از ۵ دستگاه تانکر در شهر منجیل آب رسانی شد و ۱۰ هزار بسته آب معدنی نیز در بین شهروندان توزیع شده است.

گفتنی است؛ منجیل یکی از شهرهای جنوبی گیلان است که در کنار سد مخزنی سفیدرود واقع شده و ۷۰ درصد از آب شرب و کشاورزی استان گیلان از این سد تغذیه می‌شود، قطعی چند روزه آب به علت شکستگی خط انتقال اصلی در جوار این سد، موجب نارضایتی مردم و شهروندان منجیلی شده بود.