آب و فاضلاب استان تهران: آلودگی آب منطقه تیزاب دماوند کاملا تکذیب می‌شود / آزمایش کردیم؛ تمامی پارامتر‌های کیفی آن برابر استاندارد است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: کلیه پارامترهای کیفی آب شهر دماوند توسط آزمایشگاه معتبر بررسی شده و آب این منطقه فاقد هرگونه آلودگی است.

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: کلیه پارامترهای کیفی آب شهر دماوند توسط آزمایشگاه معتبر بررسی شده و آب این منطقه فاقد هرگونه آلودگی است.

محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص آلودگی آبی در شرق استان تهران گفت: متاسفانه خبری مبنی بر آلودگی آب منطقه تیزاب دماوند منتشر شد که این خبر از پایه بی اساس است و کاملا تکذیب می شود.او ادامه داد:کلیه پارامترهای کیفی آب شهر دماوند توسط آزمایشگاه معتبر پارامترهای کیفیتی آب شهرستان دماوند بررسی شده و بر این اساس آب این منطقه فاقد هرگونه آلودگی است و تمامی پارامترهای کیفی آن برابر استاندارد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در پایان تصریح کرد: در صورتی که مواردی دال بر غیراستاندارد بودن آب گزارش شود، برخورد می‌کنیم.