بهسازی کامل ایستگاه پمپاژ شهید آبشناسان در شهرستان رباط کریم در آبفای جنوب غربی استان تهران انجام شد

بهسازی و به روز رسانی به منظور ارتقاء کمی و کیفی و تامین مطلوب آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم شهرک شهید آبشناسان ایستگاه پمپاز این شرکت انجام گردید .

  این خبر را مدیر امور آبفای شهرستان رباط کریم اعلام کرد و گفت : با عنایت به تامین و توزیع آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم شهرک شهید آبشناسان و بخشی از مناطق رباط کریم از جمله شهرک فرهنگیان از طریق ایستگاه پمپاژ شهید آبشناسان و بلحاظ قدمت و فرسودگی بخشی از تجهیزات این ایستگاه و لزوم بهسازی و رفع معایب موجود و از طرفی بلحاظ فصل گرما و پیک مصرف آب ، علیهذا موضوع بهسازی و به روز رسانی ایستگاه پمپاژ مذکور در دستور کار قرار گرفت و از اواسط خرداد ماه آغاز گردید و مطابق برنامه زمانبندی شده اوایل تیر ماه جاری نیز به اتمام و بهره برداری رسید .

آرش شکیبی ضمن تشریح مشخصات پروژه و اقدامات صورت گرفته در این خصوص یاد آور شد : در این عملیات که با صرف هزینه های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی صورت پذیرفت . علاوه بر بهسازی کامل و تعمیر ۳ دستگاه الکترو پمپ ، کف ایستگاه و آبروهای مربوطه و سکوها نیز کاملا نوسازی شد و تمامی تجهیزات و اتصالات یا تعمیر و یا بلحاظ فرسودگی و عدم کار آیی لازم کلا تعویض گردید .

مهندس شکیبی خاطر نشان کرد : در همین رابطه و علاوه بر محوطه سازی محیطی و ابنیه ای و ارتقاء ضریب امنیتی ایستگاه پمپاژ ، اتصالات و تاسیسات ، خطوط مکش و رانش و همچنین بهسازی کامل سیستم برقی و راه اندازی مجدد تابلوها و الکترو پمپها و اتصالات مربوطه انجام و کاملا به روز رسانی گردید .
مدیر امور آبفای شهرستان رباط کریم هدف از اقدامات صورت گرفته را بهسازی و به روز رسانی کل تاسیسات و تجهیزات آبرسانی شهرستان یاد کرد و خاطرنشان ساخت : با به روز رسانی و تعمیرات صورت گرفته در این ایستگاه و سایر ایستگاه پمپاژ های شهرستان علاوه بر ارتقاء بهره وری و استفاده بهینه از تاسیسات ، از پرت انرژی و هزینه های اضافی قابل توجهی نیز پیشگیری میگردد . و در زمان اوج مصرف آب شرب شهروندان محترم نیز شاهد مشکلاتی در این خصوص نخواهیم بود

منبع : شرکت آب و فاضلاب استان تهران